آئودی A6، کادیلاک سدان CTS، کادیلاک XTS، هیوندای Equus، هیوندای جنسیس، اینفینیتی M37/M56، لکسوس GS ،Lincoln MKS، مرسدس بنز E-Class کوپه و سدان و ولوو S80 به همراه بی.ام.دبلیو C5 که تصویر آن را همین پائین می‌بینید.

.

موتور 16.4 گرند اسپورت ویتس 8 لیتری، 16 سیلندر و W شکل است و گشتاوری بی‌نظیر 1500 نیوتن متر و توان 1200 اسب‌بخار را در دور موتور 3000 تا 5000 دور در دقیقه تولید کرده و زمان 2.6 ثانیه را برای شتاب‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت مئو رقم می‌زند.قیمت پایه بوگاتی ویرون مئو 2.09 میلیون یورو است.

عکسها در ادامه مطلب...

ادامه مطلب

همانطور که در ماه نوامبر اعلام شد شرکت اتومبیل سازی لوکس آلمانی یعنی میباخ بر اثر کاهش فروش ضرر زیادی کرد.اما اکنون کار از ضرر گذشته است و این شرکت لوکس خط تولید همه ی مدل های خود را تعطیل کرد.گر چه هم اکنون مدل هایی مانند ۵۷, ۶۲ و Landaulet از وجود داشتن این شرکت در گذشته گواهی میدهند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب

مرسدس بنز مدل تازه‌ای از خودرو لوکس کلاس Gرا از سال 2017 روانه بازار خواهد کرد. این خودرو تازه به نسبت مدل‌های قبلی دارای تغییراتی اساسی است و به گفته مدیران مرسدس بنز خودرویی كاملا جدید است. کلاس G تازه 101میلی‌متر از مدل قبلی پهن‌تر است و به این ترتیب تعادل بیشتری دارد. علاوه براین، سیستم تعلیق پیشرفته‌تر، صندلی‌های بزرگتر و فضای داخلی بیشتری دارد و تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی‌اش ارتقا یافته است. به دلیل استفاده از موادی سبک‌تر، وزن بدنه این خودرو هم نزدیک به 200 کیلوگرم کاهش یافته است. خودرو تازه مرسدس بنز به یک موتور 9 دنده اتوماتیک مجهز است و به ادعای سازنده‌اش هم آلودگی کمتری به نسبت مدل‌های قبلی تولید می‌کند و هم مصرف سوختش کمتر است.

چه کسی این خودرو را دوست دارد و حاضر است برای آوردن آن به ایران بین ۱و۲میلیارد پول بدهد؟۱و۲میلیارد تومان

این خودروی سدان لوکس با اینکه سنت شکنی هایی در ظاهر داشته اما باز هم به سنت طراحی مازراتی وفادار مانده است. از همین رو می توان گفت طراحی ظاهری این خودرو تکامل یافته اما در راستای طرح های پیشین این خودروساز بزرگ است. در داخل کابین خودرو اما باید خودمان را برای تغییرات ساختارشکنانه آماده کنیم. از طراحی جدید دسته دنده گرفته تا صفحات نمایشگر لمسی بزرگ موجود در آن و همچنین لوکس تر شدن روکش صندلی ها و دیگر تزئینات نشان دهنده این تغییرات تازه خواهد بود.

 


مازراتی این مدل را سبک تر اما کشیده تر از مدل قبلی آن ساخته است و همین موضوع قدرت بیشتری به این خودرو بخشیده است. جالب اینجاست که بدانید موتور این خودرو ساخت دست شرکت فراری است بنابراین باید بدانیم که مازراتی کواترو پورته ۲۰۱۴ موتوری بسیار نیرومند دارد که خودروهای پرسرعت را هم به مبارزه می طلبد. موتور ۴.۷ لیتری کواترو پورته قادر به تولید ۵۳۰ اسب بخار نیروست و در مدل زمانی نزدیک به ۳ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین گفتنی است کواترو پورته جدید همچنین دو دیفرانسیل خواهد بود.
بسیاری از خودروبازارن جهان تنها رقیب این خودرو را پورشه پانامرا می دانند. این در حالی است که آنها خود تاکید می کنند طراحی پانامرا باید در مقابل مازراتی کواترو پورته زانو بزند زیرا مازراتی ۲۰۱۴ بسیار لوکس تر از پورشه پانامرا است و مشخصات آن هم از پانامرا کمی سرتر است.
گفته می شود که در سال ۲۰۱۴ و پس از ورود این خودرو به بازار اگر کسی جرات وارد کردن آن به ایران را به خود راه دهد باید نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه کند. بنابراین پول دارهای ایران باید پولشان را برای سوار شدن مازراتی آینده کنار بگذارند.

 

عکسهای جالب از خودروی اسپرت فضایی

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب

نسل قبل پورشه کاین اولین مدل از پورشه بود که به دست نمایندگی آن در ایران و با قیمتی حدود 170 تا 190 میلیون تومان به فروش رسید. هیچ کس تصور نمی کرد پای برند پورشه به ایران باز شود و همین خاص بودن باعث شد خیلی ها برای خرید این اتومبیل آلمانی گران قیمت ترغیب شوند.

نسل قبل این خودرو شباهت زیادی به یک پورشه نداشت، به خصوص طراحی جلوی آن که کمی خسته کننده به نظر می رسید اما حدود یک سال بعد از عرضه این خودرو در ایران، نسل جدید آن نیز معرفی شد و طولی نکشید که به بازار داخلی نیز راه یافت.

نسل فعلی آن چهره ای مدرن و جذاب تر داشته و به خوبی پورشه بودنش را نمایان می کند، به خصوص در نمای جلو که چراغ های آن شبیه دیگر مدل های پورشه طراحی شده است. کاین 2011 از نزدیک کوچک تر از آنچه در تصاویر می بیند به نظر می رسد هر چند که طول آن نسبت به نسل قبل افزایش یافته است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب

کمپانی خودروسازی مازراتی در ماه دسامبر سال ۱۹۱۴ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت توسط برادران مازراتی؛ به نام‌های آلفیری، بیندو، کارلو، اتوره و ارنستو تاسیس شد. آنها در سال‌های نخست قرن بیستم فعالیتشان را در شرکت اتومبیل‌سازی دیاتو آغاز نمودند و خودروهای مسابقه‌ای ۲لیتری طراحی شده توسط آلفیری، بیندو و ارنستو برای دیاتو، قهرمانی مسابقات اتومبیل‌رانی گراند پریکس را به ارمغان آورد.

در ۱۹۲۶ کمپانی دیاتو تولید خودروهای مسابقه‌ای خود را متوقف کرد و برادران مازراتی از این شرکت جدا شدند و بر روی شرکت تازه تاسیس خود؛ مازراتی، تمرکز نمودند، که فعالیت آنها به ساخت خودروهای ۴، ۶، ۸ و ۱۶ سیلندر مسابقه‌ای و شرکت در مسابقات اتومبیل‌رانی محدود می‌شد.

یکی از نخستین اتومبیل‌های ساخته شده توسط برادران مازراتی، که آلفیری رانندگی آن را برعهده داشت، در ۱۹۲۶ مقام اول را در مسابقات تارگا فلوریو کسب نمود. سال ۱۹۳۲ برادر بزرگتر، یعنی آلفیری مازراتی درگذشت و کارلو نیز از شرکت جدا شد، ولی ۳ برادر دیگر، برای ۵ سال، هدایت شرکت را ادامه دادند.

 برادران مازراتی

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد